oneamongallstars.blogg.se

Jag 16år ;)

Kategori: Mjum style

Ja min helg har varit "fullt upp" med att fylla år kan man ju säga ;)
Har fått en massa saker av min familj + typ andra i släkten och typ massor av August och hans familj så nu känner jag mig bortskämd<3
Här har ni en bild på min tårta x)
Den var god och speciell x)<3
Jag fick en creeper av min bror och hans flickvän :O
Den är AMAZING x)
Och om man trycker på den så låter den xD
Haha, den är cool :P
Här är typ resten av vad jag fick fast filmerna och soppböckerna finns ej med :P
Men resten är och det är kort, body butter, rakhyveln, läppglans och badgrejerna<3
Har inget badkar D:
Ge mig ett! x)
Jaa, jag tror det var allt<3
Joo och dom här fiiiiina vita rosorna :D
Ja, jag känner mig väldigt glad över presenterna och tack till dom som kom och gratta mig^^<3
KRAM!//Malin<3
Kommentera inlägget här: