oneamongallstars.blogg.se

Påsklovet!

Kategori: Just normal

Jag kan ju berätta lite om lovet så folk inte tror att jag är helt död x)
Men jag kan berätta att påsklovet har varit jätte mysigt och trevligt^^
Precis som det ska vara och jaa, fantastiskt kul<3
Har självklart spenderat lovet med min pojkvän och det första som hände var att jag fick följa med till Hälsingland med August och hans föräldrar. Vi var i deras stuga^^
Det var 8timmars åkning ner dig ungefär?
Och ja, det var jätte mysigt^^
Jag vill upptäcka världen och detta är lite som en början antar jag hihi, jag är glad^^
Och det jag menar med det är att jag ska snart ner till Stockholm och sen till Göteborg och det är min första gång^^
Så wieee<3
Hur som helst så var vi i Hälsingland ungefär halva lovet och sen for vi till mig där vi träffa mina föräldrar i två dagar och fick sedan hela helgen för oss själva<3
Då var vi ganska så nördiga kan man väl säga kanske x)
Vi spenderade kvällarna med snacks, film och spel fast det är kanske det vanliga? x)
Men vi spelade ut portal 1 och nästan 2^^<3
Ska nog spela klart det till helgen för August tyckte det var så kul :)
Det var väl mitt lov antar jag?^^
Sen har jag självklart köpt lite grejer då jag var i Hälsingland men jag försöker spara till när jag åker till Stockholm med min mormor:)
Japp, det var nog allt och nu ska jag till skolan och göra film^^
Ha en bra dag<3
Kram//Malin ;)
Kommentera inlägget här: