oneamongallstars.blogg.se

Känner mig duktig<3

Kategori: Just normal

Idag höll jag och min vän Sandra idrotten på gympan eftersom det är en uppgift, att leda en lektion.
Det gick väldigt bra vad jag hörde och jag är väldigt glad över det ^^
Vår lärare sa att lektionen var minst ett C vilket är VG typ och det kan vara högre för mig eller Sandra för hon inte ville säga det framför oss eller vad man skulle säga.
Jag är då väldigt glad över det :)
Och sen har jag fått en massa beröm över en uppgift på svenskan :)
Fick C på den med och några punkter var A :D
Jag känner väldigt glad över det också.
Min lärare sa att jag är verkligen duktig och tyckte att jag verkligen har en talang för att skriva.
Jag blev extremt chockad!<3
Hon sa också att jag inte fick sluta skriva och sen skämta hon om att jag skulle sticka hem till mamma och pappa och säga att jag skulle bli författare x)<3
Det känns extremt bra just nu :)
Förutom att jag känner mig stressad inför dom nationella proven i svenska som kommer vara på onsdag och fredag x3
Jag fatta inte varför jag ska stressa upp mig så mycket, antingen går det bra eller dåligt och om jag är stressad så tror jag inte att det går så bra<3
Fast jag tror jag stressa upp mig för jag vill vara så bra som möjligt och så blir jag stressad för jag inte kan plugga upp till provet och det gör mig nog lite galen :/
Men jag tror det kommer gå bra i alla fall, vill bara vara jätte bra x3
Samtidigt är jag rädd att det ska gå dåligt nu när det går bra på andra sett men ja ja.
Detta ska jag klara x)
Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: