oneamongallstars.blogg.se

Random och skolan?

Kategori: Just normal

Denna dag har varit bättre än många dagar faktiskt.
Har fått vara med någon i min klass som jag vanligen inte är med, och vissa i min klass som jag inte pratar med, pratar med mig.
Är det kanske för att jag inte är med dom jag bruka vara med?
Jag blir fundersam men jag blir väldigt glad eftersom jag ha börjat bli lite ensam efter bråket med mina gamla vänner.
Jag hoppas allt bli bättre snart.
Men jag är faktiskt gladare utan dom :)
Fast det blir lite ensammare bara.
Nu när det blir lov så kanske man orkar mer sen efter det.
Sen ska jag ju få vara med min älskade pojkvän då och imorgon, gud vad jag längtar till imorgon kväll :D
Jag ska fixa och städa och göra mig klar för imorgon, detta är underbart bra.
Sen har jag haft läxförhör och prov idag och det känns som jag kunde allt ;)
Jag känner mig nog ganska bra fast ändå inte.
Har också mardrömmar ofta nu och så.
Så jaaa, jag mår väl bra men har det lite struligt?
Jag vet inte :P
Idag har jag lyssnat på en massa musik och försökt arbeta så bra som möjligt men nu börjar jag bli slut på energi.
Jag hoppas jag orkar skriva mer om Josef Mengele sen, har en stor skrivuppgift om andra världskriget och man blir så förbannad och äcklad av,  jag vill skriva men jag blir typ ledsen över händelsen x)
Jag lever in mig enkelt i saker så det känns lite jobbigt just nu bara.
Japp, det var det.
Och om jag hittar en bra hårfärg så ska jag färga håret idag? x)
Ha en trevlig dag och kväll ;)
Kram//Malin<3 
Kommentera inlägget här: