oneamongallstars.blogg.se

Vad jag har gjort och vad jag har fått :D

Kategori: Just normal

Jag har inte haft jätte stor lust att skriva i några dagar nu men nu tror jag kommer igång.
Varför jag inte har skrivit är för när jag är hemma på helgerna så får man inte riktigt en ensam stund att skriva så det är väl lite därför och sen ha jag varit lite lat.
Men jag kan berätta att jag har haft en jätte mysig helg och jag fick en mobil av min farbror!
Så nu behöver jag inte spara pengar till det :)
http://www.mytrendyphone.se/images/Sony-Ericsson-XPERIA-X10-mini-pro-Dummy---Red.jpg
Här är den x)
Den var inte helt ny och jag skulle bli sur om min farbror köpte den för fullt pris eller vad man ska säga.
Jag är väldigt glad i alla fall och nöjd^^
Sen så kan jag berätta att jag fick vara hos August hela kvällen i måndags och det var underbart mysigt :D<3
Så ja jag är glad och igår tillbringade jag min kväll att vara med min kusin och läsa i en chokladbok medan vi åt negerbollar^^<3
Japp, det var kul.
Nu så vet jag inte.
Skola och sen fira min mosters födelsedag och kanske gå en promenad^^<3
Det var nog allt just nu^^
Ha en bra dag!//Malin<3
Kommentera inlägget här: