oneamongallstars.blogg.se

Banden som var sönder<3

Kategori: Magi

Jag har aldrig mått såhär bra på länge.
Början på allt har ju självklart varit min pojkvän August men under den tiden så började jag samtidigt få jobbigt med alla mina vänner.
Élin och jag var som ovänner, Amelia kändes som förlorad för både hon och Jojo slutade höra av sig.
Jag trodde inte att någon av dom ville vara med mig och kände jag mig lite besviken.
Sen så hade jag tappat lusten för mycket efter att min kusin jojo som jag försökt göra allt för, verkade inte vilja vara med mig och vi har alltid varit med varandra.
Förut var vi så tajta att det inte gick en dag utan att vi var med varandra, det ar nästan alltid varit jag och hon.
Jag trodde att allt som jag gjorde för henne betydde ingenting för hon inte visade det, dessutom så var hon mer med andra vänner som jag inte riktigt var van vid då antar jag.
Jag måste ha varit lite avundsjuk för jag trodde nästan att Jojo bara var min ett tag, kan man som säga. 
Men min kusin har nämligen inte mått så bra, vilket många andra gör också men hur som helst försökte jag göra henne alltid glad, ville alltid finnas för henne.
Jag ville att hon skulle må bra och känna sig älskad men jag trodde hon inte tog till sig något av vad jag sa, trodde inte att jag gjorde någon nytta.
Igår chattade vi igenom skype och så får jag veta att jag hjälpt henne en massa och att jag lyckats göra något bra för henne, att jag var behövd.
Det har nästan tagit ett helt år nu för oss att prata med varandra även fast det var igenom en dator.
Visst vi har kanske setts några få gånger men det har gått ett helt år och nu prata vi som ut.
Hon vill vara med mig!
Jag blev så glad så jag började gråta igår och det känns fortfarande så himla bra.
Sen så har jag även fått kontakt med Amme och Elin igen, jag och Elin pratar igen och Amme och jag skickar sms då och då.
Min mamma hade alltså rätt, hon sa ungefär såhär till mig då jag började förlora mina bästa vänner "Du har gjort mycket för dina vänner, om dom inte inser det så är dom inte dina vänner men det kan även ta ett tag för en person att inse vad man förlorat, om dom bryr sig så kommer dom tillbaka och hör av sig."
Jag känner att jag lyckats med något och det känns bara så overkligt bra, extremt bra.
Känns så bra att allt bara blir bättre och bättre<3
Livet är verkligen helt underbart just nu och nu redan ikväll så ska jag och Jojo ses :)
Det var riktigt länge sen och jag längtar tills jag får krama henne igen och känna att det är vi två igen.
Sen så kanske jag får träffa Elin i helgen och jag längtar att få känna att det är bara så bra mellan oss igen också.
Livet hoppar och leker verkligen, en sak som kommer kännas helt fel i helgen om Elin kommer.
Det blir en helg utan August och det har inte hänt mig på länge.
Men tack att någon orkar läsa detta//Malin xD<3

KOMMENTARER:

  • Jojo säger:
    2013-01-28 | 22:44:45

    O3O Låt oss aldrig komma i sådant glapp igen, kusin.

    Svar: Nee, aldrig någonsin<3
    Malin Hällsten

Kommentera inlägget här: