oneamongallstars.blogg.se

Min lördag:)

Kategori: Just normal

Ja idag har jag, August och min familj + några till Jobbat med huset idag :) Det var ganska jobbigt men väldigt skönt att det kommit igång bra med jobbet och så x) Jag känner mig ju så peppad att jag ska få flytta :D Det som inte var så kul då man kom hem va att man var smutsig och slut, jag är det än x) Kände mig lite sjuk också ett tag men det kan ha varit vätskebrist och man andades in mycket damm och så, sen är man tvungen att bära andnings mask (vet inte vad det kallas) för det finns kalk och grejs i huset :P Nu är jag hos min ängel August och ta det lugnt och har det mysigt så jag är väl nöjd med dagen förutom att jag mår lite dåligt :/ 
Nu spelar han far cry 2 för mig och vi har det mysigt :) Hans mamma köpte godis åt oss och det är mums xD Jag känner mig lite weird just nu men jag skriver också genom August mobil vilket är min första gång :$ Han är så söt :D Sen vill jag säga tack till den som skrev den första kommentaren i denna blogg och jag hoppas på fler för det är väldigt kul :) Ja, det var min dag och ni får ha en trevlig kväll<3 Förresten så är den snygga killen på bilden bara min//Malin<3
 
Kommentera inlägget här: