oneamongallstars.blogg.se

Dag 3 i Stockholm :P (the last day)

Kategori: Magi

Då for vi alla kussar, mormor och en repektive på picknick :)
Det var en solig och blåsig dag :D

Vi var i närheten av detta torn^^
Har ingen aning vad som är speciellt med det x)
Vägen dit var mysigt :)<3
Blommor lite här och där :)
Det var väldigt mysigt och i hörnet är nog vår picknick filt :O
Detta åt vi :)
Ich var super mums^^
Mozarella, läsk, jordgubbar, juice, kaffe, bröd, sallad, oliver, korv, någons sorts bulle och biskvier^^
Jag tyckte det va kallt fast det va en massa sol :$
Vi gick sedan in till stan :)
Vi såg på en massa coola båtar :O
Dom va så himla coola^^
Det skulle vara coolt att bo i en sådan båt:)
Sen sprang vi in i denna affär<3
Beyond retro^^
Det var en cool affär, jag köpte en väska där :P
Shock hann vi springa in i 5minuter<3
Hade det funnits mer tid så hade jag varit där i någon timma :$
Så Beyond retro och Shock var mina favo affärer sista dage^^
Sen fick vi springa tillbaka och äta, jag köpte dumplings men fick äta upp dom på tåget x)
Det var väl hur dag 3 i Stockholm blev^^
Och såhär såg det ut då vi skulle åka buss hem från tåget x)
Mysigt eller hur? :/
Ja, det var det^^
Blubb//Malin<3



KOMMENTARER:

  • Cicci säger:
    2013-06-11 | 20:43:50

    Låter som du haft det jättebra i Stockholm.
    Jag håller med för övrigt, Shock och Blue Fox är
    riktigt roliga affärer.
    Man skulle kunna köpa hur mycket som helst. :)

    Svar: Jo ganska så^^Jaaaa! Man vill bara ha och ha :$<3
    Malin Hällsten

Kommentera inlägget här: