oneamongallstars.blogg.se

Dag 1 i Stockholm :)

Kategori: Magi

Resan var med mormor^^
Hur som helst började det med att vi kom fram och sedan åkte vi pendeltåg till en av mina kusiner för att lämna vår packning.

Det var ett varmt väder med sol vilket man kanske ser lite i alla fall.
Det var varmt också :)
Här bor en av mina kussar.
Det var högt upp och jaa :O
Sen for vi till staden för att shoppa och se några träd.
Jag sprang in på Blue Fox :D
Fast köpte inget även fast jag ville köpa hela affären :$
Jag sprang in på många fler affärer men Blue fox var min favo affär första dagen ;)
Sen gick i vidare.
Och tittade på dom här skönheterna :D
 
Träden och blommorna var så himla fina :)
Skulle vilja ha dom här träden på min gård ;)
Här satt vi och åt en korv :)
Det var riktigt härligt^^
Vi gick runt en hel del.
Fick detta till middag, det var en dyr köttbit med smaklös bea sås :/
Men potatisen var god och köttet var stekt nice förutom att det smaka typ inget som såsen :c
Jag tror det hette Jensen bofhus (stod det på skylten men hade ett annan o :$)
Vi slutade kvällen med att besöka en av mina kusiner och sedan for vi hem till den kussen vi skulle sova hos :)
Så det var min första dag i Stockholm :O
Kram//Malin<3



Kommentera inlägget här: