oneamongallstars.blogg.se

Byta linje

Kategori: Tankar och åsikter

Jag har snackat en hel del om gymnasiet och hur jag trivs och så vidare.
Jag försöker byta linje just nu men det tar otroligt mycket tid, blir sur på människorna som tar hand om detta.
Det tog två veckor ungefär, om inte mer för syven som jag gick till skulle ringa till anderstorp för att titta om det fanns plats på ekonomi.
Fattar inte hur svårt det kan vara att ringa ett samtal men syven här hade säkert någon anledning. 
Nu väntar jag som en galning på att få ett samtal från anderstorp.
Det känns verkligen som att det samtalet ändrar mitt liv.
Om jag stannar så blir jag nog galen :3
Om jag hamnar på anderstorp så tror jag att det blir bättre.
Tror att linjen är något mer för mig, visst kommer matte att vara mycket inblandat men det ska vara en enklare matte :)
Sen så låter det som man får skriva mer än vad man gör på teknik.
Teknik är ju nästan bara matte snart.
Har nämligen snackat med en andra års elev.
Matten kommer att finnas med i dom flesta ämnena så matten kan jag inte undvika någonstans :/
Jag hoppas verkligen jag får komma in på ekonomi.
Jag hoppas jag har tur!!
Jag tror verkligen på att byta linje<3

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till om jag inte får byta linje...
Men ja, jag lär få besked snart!
Blir tokig om jag itne får det senast tisdag :/
För då har jag fått vänta 3veckor :(
Vill verkligen byta nu och inte sen och om jag inte får byta nu på en gång så har jag en massa jag måste plugga in :/
Liksom skit :P
Men ja, jag håller tummarna och sen får jag ju se x)
Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: