oneamongallstars.blogg.se

Lite ny energi^^

Kategori: Just normal

Ja, jag tänkte skriva om lite random stuff. 
Jag har föressten blivit väldigt stressad och deppig över hur jag ska hinna med allt jag vill göra men nu känns allting bättre eftersom jag har en sådan peppande och stöttande familj och pojkvän^^
Jag har bestämt mig för att plugga gärnet och bli super duktig men det lär vi ju se snart om hur det går.
Jag ska satsa allt på den jobbiga och galna matten och jag blev för en stund väldigt nere för jag misslyckades med ett av proven men det ska jag ta tillbaka. 

Sen så har vi nyligen haft en muntlig redovisning och det var hur weird som helst men samtidigt lite okej.
Jag hade inte förväntat mig att det skulle gå okej eftersom jag kände  mig så himla nervös innan jag redovisade.
Jag ska försöka träna bort scenskräcken och se om det blir bättre.
Våga bjuda på mig själv och inte tro att världen ska gå under. 

Jag ska helt enkelt satsa och plugga.
Jag ska se till att alla ämnen går bra, jag vill inte få något E alls.
Jag ska försöka nå upp till C i alla ämnen (vilket blir svårt) men det är bättre att ställa mål och kämpa och se hur långt man kommer tror jag x)
Jag ska plugga Kemi under hela lovet och jag ska plugga engelskan idag.
Jag känner mycket mer taggad nu än förut.

Man kanske har märkt att jag inte skrivit så särskilt mycket under sommarlovet heller men då hade jag fullt upp.
Nu är man nog lite dyster eftersom det blivit mörkare och kallare. 
Men nu ska jag börja sätta mål igen och prestera bättre, ska se om det bli bättre eller inte. 
Sen ska jag börja köpa och fixa julklappar.

Min bror fyllde 20år för några dagar sen och då slog jag in hans present med baconpaket ;)
Var bara tvungen skriva det :P
Sen nu ska jag ladda upp för att gå på cafe/konditori med Ella (http://ellahime.blogg.se/) idag, vilket kommer bli riktigt kul! :D
Ja, ny enerig som ska utnyttjas^^
Kramar//Malin<3
Kommentera inlägget här: