oneamongallstars.blogg.se

Roliga saker :3

Kategori: Just normal

Nu när jag har något att skriva så tänkte jag berätta att jag ska få en av kapperna som jag vill ha :D
Det är sådär dunder kul x)
Mamma har beställt den :)
Jag funderar om den kommer passa mig, jag tror då det :D

Och jag har tonat håret, det vill säga färgat underhåret svart. 

Sen så ska jag vara med på balder showen.
Alltså en show med teater, dans och musik^^
Och det verkar helt fantastiskt kul :D
Då ska jag få jobba med sminkningar!!!!!
Fatta så himla kul^^
Och jag vill hålla på med sådant väldigt mycket c:

Till och med så att jag kanske skulle kunna jobba med det då jag är vuxen ^^
ÅÅÅÅH!
Jag hoppas jag får sminka zombie sminkningar med massa blod och sådant :333
Ja, så det finns roliga i det trista^^

Har också fått träffa massa kära vänner^^
Så detta gör mig glad^^
Finns mer saker som jag vill berätta men det får vänta tills vidare ;)
Kram//Malin<3

Kommentera inlägget här: