oneamongallstars.blogg.se

Elevråd

Kategori: Just normal

Nu är jag alltså med i elevrådet och nu har jag börjat redan med att få uppdrag vilket känns faktiskt jätte roligt. Sådana här typer av projekt är awesome. Att få prata med folk och fråga om deras åsikter och hur de vill att saker och ting ska fungera. Är skit kul. Det är väldigt mycket socialt arbete. Sedan det jag ska arbeta själv med, är att starta och fixa en studiegrupp. Vilket hittills verkar gå framåt för det verkar som fler människor är intresserade vad jag trodde, men man lär ju se om det håller sig i. Vilket skulle vara riktigt kul om det nu blev något :) Hur som helst så har jag fått mer grejer att göra och det jag ser mest fram emot är egentligen elevrådets uppgifter. Jag har nog inte valt rätt linje xD Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: