oneamongallstars.blogg.se

Många bollar i luften?

Kategori: Just normal

Hejsan, jag har nu äntligen återhämtat mig helt från lunginflammation. Det tog sin tid men nu är jag frisk, visserligen så har inte jag orkat lika mycket på samma sätt som förut men jag orkar mer och mer för varje dag. Så då kanske någon som läser detta förstår att jag inte har haft att blogga. Har haft bara fullt upp med att läsa upp ämnena vilket har varit ganska trist men samtidigt kul? Det har konstigt nog varit lite kul att haft så fullt upp med plugg, är det för man tänker mindre då? Nej, men det känns som det är lite mycket på samma gång men just nu är det ganska skönt med många bollar i luften även fast att plugga ingår i detta ämne :/ I veckan ska jag ha prov, 3 olika redovisningar då en av redovisningarna måste ha bilder och ljud inlagt på moviemaker + att jag har fysikläxa + att jag har baldershowen, elevråd och matte på samma timma vilket jag ännu inte vet hur jag ska lösa... Det är väl detta straff man får ta då man har varit sjuk med lunginflammation i 13 skoldagar xD Sedan fick jag 2dagar lov för 3 av 5 dagar så var jag på skolan för att läsa upp matte och fysik. Det var ju lite trist men det är något som jag måste räkna med, tyvärr då jag går teknikprogrammet och varit sjuk så passa länge. Det är ju lugnt då jag får hjälp men tyvärr så inser inte lärarna hur mycket uppgifter de ger mig på samma gång, de har ingen koll att de har gett mig hjälp/uppgifter på samma dagar osv. Får lärarna ge mig så mycket uppgifter på samma gång? o.o Skit samma. Har saker att göra nu :P Måste göra uppgifter + att jag har saker att göra på fritiden. Har inte ens hunnit tänka på att klä ut mig på halloween i år :( Sad but true. Kram//Malin <3
Kommentera inlägget här: