oneamongallstars.blogg.se

Plugg

Kategori: Just normal

Ja, nu i veckan så har jag haft 2 redovisningar men det skulle egentligen vara 4 vilket är ju tur då, så nu kan jag andas lite mer.
Har just pluggat lite fysik men orkar inte mer, ska försöka göra arkitektur projektet också.
Idag har jag valt att gå med i elevrådets styrelse först var jag bara elevråd, så nu ska jag säkert fara på olika möten minst en gång i veckan vilket är både intressant och tidstagande ^^
När livet taggat ner lite så ska jag försöka hinna med min dvärgkostym, till Hobbit premiären. Jag håller tummarna på att jag ska hinna. Hoppas jag hinner vara med i Baldershowen också men det viktigaste är att fixa matten just nu, som jag inte alls fattar T.T
Sedan spelar jag WoW på nätterna=mindre sömn en vanligt (right way to go Malin!)
Japp mitt liv just.
Godnatt//Malin<3
Kommentera inlägget här: