oneamongallstars.blogg.se

Vänner kommer och går men familjen består<3

Kategori: Tankar och åsikter

Tänkte att jag skulle ta och förklara vad jag menar med detta.
För jag är ju inte ensam och kompis lös precis.
Föräldrar älskar eller borda älska sina barn vilket mina föräldrar gör.
Jag har en väldigt tajt familj eller vad man ska kalla det.
Vi är väl en ganska ovanlig och knasig familj egentligen, men det är inte dit jag vill kommma.
Det är att man kan bråka med någon, då finns alltid mina föräldrar, syskon eller annan familjemedlem.
Dom finns där alltid som stöd i alla händelser<3
När du känner dig ledsen, arg eller har förlorat någon.
Det kan vara att någon har dött eller att man gjort slut med sin pojkvän/flickvän och då finns min familj<3
Jag menar, det är en del av mig som inte går att förlora, visst om dom kanske dör men så djupt och hemskt tänker jag inte tänka.
Mina föräldrar och min pojkvän är nog min trygghet i livet just nu även fast jag inte kanske kan säga att mitt förhållande kommer hålla hela livet direkt, men han betyder extremt mycket<3
Och det gör mina föräldrar och mina syskon med som sagt<3
Mina föräldrar har blivit en förebild till mig, mamma har varit det ett tag men nu tycker jag att dom båda är amazing x)<3
Kan berätta mer om varför<3
Nu kan jag inte skriva nå mer men jag tror kanske att folk fattar var jag vill komma<3
Ha en bra dag//Malin<3
Kommentera inlägget här: