oneamongallstars.blogg.se

Helt magiskt, obeskrivligt<3

Kategori: Magi

Ja, nu har jag tillåtelse tillslut att skriva om det jag velat dela med mig länge om. 
Som många kanske, sett märkt och hört så bär jag något speciellt runt mitt ena finger.
En silver ring.
Detta bär även min pojkvän också och jag antar att jag egentligen behöver säga något mer för att folk förstår antar jag, men jag har förlovat mig!<3
Det är något jag inte kan riktigt beskriva :)
Vi satt en kväll i september, 3 september om jag har rätt.
Och så kom ämnet upp<3
Jag har aldrig någonsin varit så nervös i hela mitt liv<3
Hjärtat pumpade så att jag trodde det skulle komma ut ur kroppen<3 
Det var nästan så att jag darrade när vi satt och pratade om det...
Och han sa att han ville förlova sig<3
Jag började gråta av glädje<3 
Det var en helt mäktig och pirrig kväll kan jag verkligen säga<3
Jag sa till honom att om han skulle ångra sig så skulle vi inte vara ihop längre<3
Men han ville verkligen<3
Så då förlovade vi oss 1 oktober på våran 1 och ett halvt års dag<3

Folk undrar säkert varför och tycker att båda jag och min pojkvän är kanske galna och naiva. 
Men dom vet inte vad jag känner, inte vad jag känner för August<3
Jag kanske är ung men detta känns helt enkelt rätt. 
Rätt för mig! <3
Om folk börjar snacka skit om detta så är det doms problem, inte mitt <3
Jag har en helt fri vilja och det är inte mitt problem om dom tycker något om detta, egentligen har ingen något att säga till om att jag har förlovat mig<3
Jag vet knappt vad jag känner eftersom det går knappt beskriva<3
August är det som får mitt blod att pumpa och gå runt<3
Han är drivkraften i mitt liv, det som håller mig vid liv<3
Han är mitt liv<3
Det som får mig att hålla mig kvar på mina fötter och gå framåt<3
Det är han som lyfter upp mig då jag ramlar och slår mig<3
Det är han jag vill vakna upp bredvid varje morgon<3
Förstår inte folk det, så är det inte mitt problem<3
Oavsett vad så är August min<3
Jag är hans<3
I alla för nu<3
Förhoppningsvis för alltid<3 
Precis som det ska vara, VI<3
Och ingenting kan förstöra det så länge vi älskar varandra och att han är min<3
Jag älskar dig August//Malin<3

KOMMENTARER:

  • August wiklund säger:
    2013-10-09 | 20:22:21

    Hej, älskling våran förlovning känns helt osann och helt galen fast ändå så rätt. Första gången jag såg dig på lägret för mer än 1 och halvt år sedan då mitt hjärta smälte för dig direkt så kunde jag aldrig ha trött i mina vildaste drömmar att nästa två år senare sitter vi här förlovade. vi kan ju diskutera och vara oense lite då och då men kärlek handlar om att man kan alltid förlåta varandra och acceptera varandra för vem man är. mitt hjärta är till dig nu och till tidens slut. Jag kan inte säga att vi alltid kommer älska varandra men om vi verkligen vill och verkligen försöker så lovar jag att vi kan klara det.
    puss & kram din "smörgåsbjörn" <3

    Svar: Mitt hjärta är ditt nu, låt oss bara bli ett så kan inget sära på oss<3
    Malin Hällsten

Kommentera inlägget här: