oneamongallstars.blogg.se

Valt klart ;)

Kategori: Just normal

Nu har jag i alla fall gjort valet så alla vet det.
Jag valde Natur med vetenskap som inriktning och teknik med inriktningen design, fast mitt tredjehandsval blev livsmedel och resturang med inriktningen bageri, konditor och lärling, det hette något sådant.
Och alla sakerna är på Balder så det är jag väldigt nöjd med.
Jag valde inte hum för det var på kaplan och jag gillar inte den skolan, har inte fått höra något bra om den och sen så går en person där som jag inte vill få någon som helst kontakt med :/
Vissa personer förstår varför eftersom det är tjejen som mobbat mig och ja, visst det låter som hon förstör mitt val lite grann men jag vill inte gå på den skolan överhuvudtaget för jag vet hur det blev förra gången jag såg henne, man mår piss även fast hon inte tittar på mig och jag mådde så himla dåligt. Det var som att vara mobbad igen för man fick en så obehaglig känsla, kom ihåg allt som hon gjort och det vill jag inte behöva känna två år på gymnasiet. Detta är endast för att jag vet hur jag mår runt denna tjej och jag vill verkligen inte få någon kontakt med henne. Då vet man det också...x)
Men jag vill inte heller gå på John Bauer eftersom det är en friskola och min bror fick bra betyg jätte enkelt på den skolan utan att behöva göra så mycket och det låter inte kul.
Jag vill ha utmaning :)
Anderstorp låter ju inte dålig men jag har inget som jag vill gå där^^
Så Balder är bäst, vad jag känner nu.

Sen tänkte jag berätta att det verkar som Elin ska få komma ihelgen, det är lite osäkert än men jag får veta snart x3
Det känns ganska jobbigt att vara utan min pojkvän en helg fast det kanske stärker mig mer eftersom det är kanske inte så bra att vara jätte beroende av sin pojkvän?
Om jag älskar honom så ska jag kunna vara utan honom också och sen måste jag ge tid till mina vänner för annars förlorar jag dom :O
Men ja, det var det jag tänker på nu typ.
För tillfället så är skolan väldigt tråkig just nu men det blir nog snart kul^^
Jaa, det var allt för mig nu.
Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: