oneamongallstars.blogg.se

Nothing special really...

Kategori: Just normal

Jag tänkte berätta att jag har just börjat förstå hur man får till designen på bloggen. Visserligen är jag inte så duktig på det ännu eller vem vet? Jag har då tänkt börja göra min design själv. Ella har hjälpt mig oftast min blogg men jag måste väl börja fixa till den själv så ja. Hur som helst tänkte jag berätta lite om vad jag håller på med just nu. Har fysikprov imorgon, även en muntlig redovisning om asatron vilket jag är taggad på. Alltså asatron delen x) Sedan har jag börjat planera inför balen i årskurs 3 på gymnasiet. Funderar nämligen på att sy och göra klänningen själv vilket kan sluta i katastrof eller min drömklänning xD Men det är en bit kvar så vi får väl se om man har den energin i framtiden. Annars har jag ätit negerbolls(pärlbollsmet) smet ikväll och sett på då min fästman spelat halo 1 :) Nu ska jag vila upp mig för imorgon. Godnatt//Malin<3
Kommentera inlägget här: