oneamongallstars.blogg.se

Helt jävla sjukt!

Kategori: Magi

Jag kom hem igår efter en lång dag och en fantastisk kväll med en kompis.
Man var slut, lite irriterad och så sätter jag mig ner framför datorn/plattan och mobilen.
Jag ser att jag är taggad på något på facebook och då ser jag, att JAG är 1 av 10 kvinnor som blivit nominerade till årets kvinna i Skellefteå.
Fattar man hur glad och hedrad man är?
Och det enda jag ha egentligen gjort är att vara föreningsaktiv och försökt driva viktiga frågor för mig.
Medan de andra kvinnorna ha gjort volentär arbeten och bemött människor som har det jobbigt, det är ju liksom mycket mäktigare!
Men endå, så JÄVLA COOLT!
Jag är alltså nominerad :$

Malin Hällsten

”Malin är en eldsjäl som verkligen brinner för att göra livet bättre för alla Skellefteås gymnasieelever. Sedan 2016 sitter hon som ordförande för både Balderskolans och hela Skellefteå Elevkår, där hon speciellt drivit projekt för att uppmärksamma psykisk ohälsa och för att skapa gemenskap bland våra ungdomar. Malin lyfter varje dag sina klasskamrater och kollegor inom Elevkåren, och låter dem utvecklas efter deras egen förmåga. Hon är en grym kvinna med oändlig energi och ett engagemang som inspirerar.”

Fatta att någon ha skrivit allt detta för lilla mig?
Det är så fint!
(går att läsas på norran)

Det känns overkligt så jag avslutar detta inlägg innan jag inte vet vad jag skriver x)

Kommentera inlägget här: