oneamongallstars.blogg.se

Mitt bloggande

Kategori: Tankar och åsikter

Jag har alltid en tendens att bli generad när jag kommer tillbaka för att blogga. Mina blogg mellanrum är år och när man börja skriva och bara ser vad har för kategorier och design så blir jag lite generad. Jag menar vad kan man kategorisera med magi? Jag undra om det var ett sätt att säga att jag gjort något betydelsefullt för mig, varför inte bara kalla det speciella händelser eller något? 

Självklart blir man generad att läsa vad man skrev då man var 13år men jag förstår att detta är ett sätt att skriva av mig på. Jag antar att mina tankar kanske är för mycket för de jag känner så då vill jag inte tyngda dem. 

Mitt bloggande är småskaligt men när det väl sker så är det ganska skönt att ventilera sig om man bortser på att jag alltid måste ändra i den hela tiden innan jag kan skriva i den. Varför borde jag bry mig?

Det är konstigt att jag börja bry mig om saker jag tyckte var helt oviktigt förut men nu gör jag det helt plötsligt. 
Kommentera inlägget här: