oneamongallstars.blogg.se

Är samma person<3

Kategori: Tankar och åsikter

Vissa saker börjar förstå mer och mer nu.
Jag har nog varit lite borta den senaste tiden, inte fattat saker.
Men jag tror allt handlar om att nu, jag har lyckats blivit den jag tror jag vill vara, jag vet inte än.
Jag har blivit en bättre och gladare person och det har tagit ett år snart och det är tack vare mycket, min familj och pojkvän.
Men under denna tid har jag glömt att det finns mer saker, vänner?
Jag har hört att många är sur på mig för jag varit så mycket med min pojkvän och inte lika mycket med mina vänner, jag förstår dom men jag har nog behövt hela den tiden för att bli gladare.
Lycklig.
Vissligen kommer dom som är eller varit mina vänner säkert säga nu att jag är en usel vän men vad var jag förut?
Jag är helt samma person men mognare och gladare.
Detta är riktat särskilt mycket till min blodsyster men jag kräver inte att jag ska få en till chans om man ska säga så men jag vill inte var osams längre.
Det räcker helt enkelt.
Det var en av dom närmaste och bästa personerna jag kände och jag vill inte förlora henne.
Men så har det inte bara handlat om att jag inte varit så kontaktvänlig för jag vet att det handlat om andra saker också.
Hur som helst är det kanske dumt av mig att vänta ett helt år att göra allt rätt eller vad man ska säga men jag tycker inte att det är bara är mitt fel.
Jag vet i alla fall att jag inte varit så social med mina vänner och att jag ska prata med dom.
Ja, det var väl allt<3
Mycket går runt i mitt huvud just nu :P//Malin
Kommentera inlägget här: