oneamongallstars.blogg.se

Skit förbannad.

Kategori: Tankar och åsikter

Jag kan verkligen inte beskriva den ilskan jag känner just nu.
Skulle kunna riva sönder en hel massa saker just nu men eftersom jag är smart nog och har sinne nog så gör jag det inte.
Men om jag fick så skulle jag kasta runt en massa saker i rummet just nu och säga hur förbannad jag är på lärarna på min skola.
Jag har snart gått ut nian nu och vet ni vad?
En av mina mentorer går fram till mig och säger det här?
"Malin, vi har hört att du varit mobbad och det ska komma hit en speciell psykolog som är jätte bra, skulle du vilja prata med henne så du får ett bra slut på nian. Så du kan prata av dig och så, jag har inte alls vetat något."
Inte vetat?
Jaa, du....
Jag har varit mobbad och nertryckt i slutet av 5an och det slutade i 9an, jag skulle kunna säga att mobbningen har pågått längre av massa andra orsaker men en  sak som är säker, att det var synligt.
Väldigt synligt.
Sen så visste redan fyra vuxna på skolan om det och så nu säger dom såhär?
Att dom inte visste om det!
Klart, att dom visste om det.
Brydde dom sig inte eller kunde dom inte göra något åt det helt enkelt?
Jag känner att jag är full av vrede just nu och vet inte riktigt vad jag ska säga.
Jag är extremt besviken och arg.
En pyskolog skulle knappast hjälpa mig nu.
Jag är väldigt glad att jag slutar på denna skola om en månad eller så.
Detta är så himla sjukt!
En sur Malin idag, kan vi ju skriva upp!
Hehe....
 
Kommentera inlägget här: