oneamongallstars.blogg.se

Gymnasiestart! Teknik ;)

Kategori: Just normal

Jag har inte skrivit så mycket den senaste tiden eftersom det hänt lite saker hit och dit kanske? xD
Efter jag slutat sommarjobba har jag ju äntligen fått slippa vara fast hemma så då har jag varit hos min pojkvän för det mesta.
Förra helgen var jag i Örnsköldsvik med min pojkvän hos hans bror vilket var väldigt mysigt :)
Har gått på stan och träffat än kompis från Luleå.
Sen har jag köpt en massa saker...KLÄDER :D
Jag kan lägga upp några bilder sen^^
Eftersom jag burit in en massa ved så har jag äntligen fått en ny mobil som mina föräldrar lovat mig väldigt länge nu :)
Är nöjd med den även fast jag ville ha en Iphone :P
I Övik så åt vi en massa gott, såg väldigt mycket film och jag fick vara på äventyrsbadet för första gången :D
Sen förr förra helgen så fick jag bowla för första gången (tror det var den helgen :$)
Det var AWESOME :D
Fick också se bio den helgen.

Den var i 3D och den va riktigt cool^^
Något som man borde se antar jag ;)
Har också äntligen köpt en ny bikini så jag har badat en massa nu (i slutet av sommaren :$)
Lite klantigt men men x)
Så nu har jag en massa nya saker/kläder till gymnasiet och det startar nu imorgon! :O
OMG, eller hur? xD
Jag har inte hunnit tänka efter men skolan startar faktiskt imorgon och det känns väääldigt konstigt xD
Känner mig kanske vuxnare?
Jag mena, ska fixa synkolls grejs imorgon eller på fredag också så jag kan ta körkorts lämpen och sen börjar skolan.
Jag är/sover/bor hos min pojkvän just nu också så jag känner mig som vuxen xD
Det är väldigt mysigt och kul, har verkligen längtat efter detta och nu startar det :D
Visserligen så kommer flytten ta sin tid (alltså familjen till huset i Kåge) men det gör inget, särskilt om jag får halvbo hos min pojkvän^^
Just nu är det väl bara tillfälligt (kanske bara en vecka) men det kännds väldigt fritt och bra :D
Så vuxet :3
Jag är nog ganska så glad och peppad till imorgon så allt känns som bara perfekt antar jag :D
Får väl se hur det går, om jag får några vänner eller inte xD
Kanske tar ett tag men men ;)
Är taggad i alla fall :)
Godnatt//Malin<3

 
Kommentera inlägget här: