oneamongallstars.blogg.se

Lite av mina nya kläder :D

Kategori: Mjum style

Ja nu har jag fått och köpt en massa nya kläder i sommar :)
Eftersom jag äntligen fått pengar så jag kan köpa kläder :D
Först tänkte jag visa klänningen jag fick i födelsedags present av August och hans familj:)
Visserligen så ser man inte riktigt hur den sitter eller ser ut xD
Detta är mönstret ;)
Den är som en tjajt slibbad klänning :)
Och denna skönhet köpte jag i Stockholm på Beyond retro :)
En underbar affär^^
Denna köpte jag på klassreasan till Götebort :)
Mörk blå enkel och mysig klänning^^
Även denna läckerbit köpte jag i Göteborg!!!
Velat ha den as länge och den är mums mums mums MUMS! :D
Shock, köpte jag den självklart på ;)
Och nu efter mina sommarjobbs pengar så har jag köpt denna fina långklänning :)
Råkade köpa dom här fina shortsen också :O
Och strumpbyxorna också :$
Linnet fick jag av min "svärmor":D
Älskar Linkin PARK :DD
Oj!
Jag råkade köpa dom här byxorna också :$
Vilket var idag >.<
Tiiiihie :D
Jag har även en ny bikini men har den inte här så jag kunde inte fota den :)
Har lite andra krimskrams, kläder och saker som jag köpt hihihi :)
Men det får räcka nu :)
Ja, nöjd är jag då :D
Så där var det lite av mina nya kläder ;)
Kram//Malin<3
 
 
Kommentera inlägget här: