oneamongallstars.blogg.se

Just nu :P

Kategori: Just normal

Jag tänkte skriva lite kort omm vad jag gör just nu och vad är ska göra :3
Varför jag inte hunnit skriva är för att jag är lat, orkar inte och har andra saker att göra :P
Mest beror det väl på att jag vill försöka hinna med allt men det gör jag verkligen inte D:
Julklappar, bakning, mina päron fyller år, plugg, renovering av hus och ska på PREMIÄR kvällen på THE HOBBIT :D
Satans så kul! <3 

Men som sagt, jag är ganska stressad.
För nu ska jag kunna hela matte 1C på nationella provet på tisdag nästa vecka.
Problemet är att man kommer inte ihåg någonting :(
Hur ska jag kunna göra det här om man inte kommer ihåg någonting :/
Så jag MÅSTE plugga för att klara detta nu :3

Så ja, jag är as rädd att jag inte ska klara av det dumma nationella provet.
Det känns som jag inte borde gå denna linje egentligen fast om jag klarar av detta så kommer jag vara glad sen, tror jag då :P

Så jag försöker hålla det positiva uppe just nu så jag ska orka x3 

På tal om ingenting så ska jag klä mig i juliga kläder hela denna månad^^
Så, ja :3
Ska baka kakor och klä mig i röda kläder :)
Sen ska jag försöka plugga plugga plugga ^^
Ja, kram så länge//Malin<3 

Kommentera inlägget här: