oneamongallstars.blogg.se

Alla hjärtans dag!<3

Kategori: Magi

Nu ett tag så har jag inte riktigt haft så stor lust att blogga men nu måste jag göra det för jag har haft det jätte mysigt ikväll :)
August hade berättat igår att han skulle skicka något till mig idag så jag har funderat och funderat hela dagen, på vad han kan helt plötsligt lyckas skicka till mig idag.
Och sen frågar han mig idag om jag kommer vara hemma idag och då blir jag ännu mer fundersam över vad han ska hitta på.
Ja och sen efter skolan så funderar jag och pratar med mamma om det och lagar mat.
Just då jag har ätit och ställer mig vid diskkon för att skölja av tallriken så ser jag August gå upp för trappen till vårt hus.
Jag känner ett jätte skutt i magen av fjärilar och så kollar han upp och ler och då skyndar jag  mig in i hallen då han öppnar ytterdörren.
Han har en rutig skjorta och ser jätte fin ut och så håller han i tre röda rosor i handen!
Det är verkligen det gulligaste en människa någonsin gjort mot mig på alla hjärtans dag!
Helt otrolig glad är jag! :D
Jag visste inte vad jag skulle säga riktigt då han står där men oh så glad jag blev!!! <3
En otrolig känsla va i kroppen på mig och det kändes bara så himla bra :)
Oh, August e så söt! :)
Och nu står min tre fina rosor i köket i en vas^^
Just nu känns det verkligen som att det är det finaste en människa gjort mot mig<3
Var en extremt fin överaskning och jag är alldeless varm och blubbig fortfarande av händelsen<3
Visst, vissa kanske säger att jag är lite löjlig men detta är verkligen den finaste alla hjärtans dagen någonsin<3
Hitills<3
Och nu ska jag fixa något till August<3
Ja, jag kommer verkligen lägga mig med leende ikväll<3
Ja, jätte mys!<3
Sen kan jag berätta av våran mysiga kväll sluta med att äta semlor och sova i min säng^^<3
Jätte mysigt fast nu är August hemma<3
Ja, min fina kväll :)
Och sen måste jag erkänna att jag inte alls riktigt har brytt mig om alla hjärtans dag förut men nu gör jag det<3
Det känns som lite viktigt nu, särskilt då jag har August<3
Hur som helst, godnatt alla bultande hjärtan!
Och glad alla hjärtans dag/kväll^^<3
Ska skriva mer kanske imorgon ;)
Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: