oneamongallstars.blogg.se

Förvirrande tankar.

Kategori: Tankar och åsikter

Nu för tillfället är jag full av olika tankar och saker.
Jag har haft en trevlig helg och funderar nu över nästa helg och sen så funderar jag vad jag ska göra med mig och mitt hår.
Mitt hår borde vara för det första mycket längre och sen i en bra fääärg.
Blont funderar jag över men jag är inte säker för jag bruka inte trivas så bra i det :P
Kanske ska köpa löshår? :O
Fast då kanske jag likna min syster för mycket :P
Hmm och sen funderar jag över skolans jobb och gamla vänner där.

Det blev ett bråk eller vad man ska säga men, det är för jag inte känt mig som en i deras "gäng" och det visade sig att dom inte brydde sig alls, så jag e väl lite förvirrad och lost i den punkten.
Tur att jag har andra vänner ;)
Sen har jag prov i matte och syslöjd i veckan men sen är det sportlov.
WIIIEEE!
Ska laga mat hela veckan och gå promenader och plugga.
Ihelgen vill jag se bra ut för det första x)
Sen så vill jag fixa en fin present till August och klippa håret lite mer.
Vill typ att fredagen ska vara jätte mysig och så, för vi ha varit ihop i 10månader då<3
Jag fattar inte hur jag kan ha så mycket histeriska tankar.
Måste läsa ut Bilbo också och sen tror jag att det ska vara luuugnt:P
Jag vet inte, är helt förvirrad fast mycket att säga :$<3
Japp, ett inlägg av förvirring<3
Kul att någon kanske läste, godnatt//Malin<3
Kommentera inlägget här: