oneamongallstars.blogg.se

En friskis med en mysig helg ;)

Kategori: Just normal

Ja, jag har haft en extremt mysig helg, det är skönt att vara frisk och jag var faktiskt på skolan i fredags ^^
August var här och vi såg film och hade det riktigt mysigt :D
Igår, lördag så såg vi film, sov länge och åt gott^^
Vi åt smörgåstårta och det var mumsigt ^^
Det var väldigt länge sen, jätte gott:)
Mamma, pappa och jag ser på mäster kock och dom gjorde pavlova så vi testade att göra det, jag och mamma^^
Fast mamma gjorde det mesta :$
Visst ser dom goda ut ^^
Jag och August fick en var till filmen vi såg, samtidigt julmust!<3
Och vad jag tyckte om pavlova...Det var surt och jätte mycket klet av det på x)
Så ja, det var inte jätte gott och jag klara inte av att äta den haha x)
Men det kanske ska vara på något annat sätt så man undrar hur en som gjort mycket pavlova, hur det smakar då ^^
Det var en väldigt mysig kväll, det blev chips och glass istället :$<3
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/42/Moulin_Rouge_Soundtrack_Front.jpg/220px-Moulin_Rouge_Soundtrack_Front.jpg
Och idag så slutade jag och August våran mysiga kväll med att se Moulin Rouge och äta semla med mina föräldrar och hans^^
Det har varit jätte mysigt och jag längtar tills jag och min sötnos ses igen<3
Sen tror jag att jag vet vad jag ska gå på gymnasiet :)<3
Så min helg har varit bra och nu ska jag lyssna mer på Me you at six och chatta med mina vänner ^^
Ha en trevlig kväll//Malin<3
Kommentera inlägget här: