oneamongallstars.blogg.se

Kläder och saker under lovet :)

Kategori: Mjum style

Ja, under lovet har jag ju fått en hel del grejer :)
Jag har även köpt en fin tröja fast jag har ännu inte använt den :$

Detta är denna, jag köpte den på en second hand affär :)
Gammal stuk över den och allt ^^
Det tycker jag är härligt och sen verkar gamla kläder bli mer mode nu och denna passar nog ganska bra in för den är lite genomskinlig, vilket inte är så vanligt bland mig dock x)
Jag tänkte visa en bild på min plattång x)
Den är i fodralet insåg jag nu -.-'
Man kanske skulle ha tagit kort på innehållet och inte på skyddsaken -.-<3
Men plattången var min favorit julklapp och några ljus som jag fick :$
Men sen ser ni kanske var jag har köpt för parfym :D
Jag har velat göra det jätte länge så jag fick ett presentkort på kicks i julklapp och nu har jag äntligen köpt en och jag gillar den :)
Det var skönt att min pojkvän hjälpte mig välja x)
Sen har jag fått lite kläder från min mammas farmor som har dött eller jag fick dom eftersom ingen annan ville ta dom. Sen fick jag ett par tjocksockar också :$
Det låter lite hemskt kanske att få folks kläder under en begravning vilket jag då fick.
Men det var 5 fina klänningar och denna blåa är den finaste och det var min gammel farmors favorit :)
Det är kul att få bära med sig ett minne av henne även fast det känns lite konstigt<3
Men hur som helst så känner jag mig glad och nöjd över sakerna jag fått och jag har självklart fått mer saker från julafton men jag orkar inte riktigt berätta allt tror jag.
Jag känner mig lite bortskämd som fått så mycket grejer även efter jul men det är ju kul ändå :)
Det är kul att få saker :$
Jag kommer nog visa upp mer kläder och sådant sen.
Och jag är mycket nöjd :)
Kram//Malin
 
Kommentera inlägget här: