oneamongallstars.blogg.se

Söta sms<3

Kategori: Just normal

Jag har haft en så extremt mysig helg, fast jag har många sådana helger när jag är med August.
Det jobbigaste just nu är att jag inte mår så bra, jag är typ sjuk :/
Fast jag känner mig väldigt glad ändå.
Jag fattar inte riktigt hur jag kunnat hittat en så helt perfekt pojkvän x3
Han är så gullig och nu skickar han söta sms vilket han gör hela tiden och jag vet inte riktigt vad jag ska svara på dom ^^
Jag fattar inte att snart är det 9månader med honom och i maj är det ett helt år?! Det är helt galet :$
Fast nu tänker väl folk att jag är ganska löjlig eftersom dom säkert haft ett förhållande i flera år x)
Men kärlek är väl lite löjlig ibland? ^^
Hur som helst så ska jag försöka lämna datorn snart och vila för jag vet inte riktigt om jag orkar eller hinner med att vara sjuk <3
Jag känner verkligen lyckligt lottad just nu xD
Haha <3
Ha en trevlig kväll//Malin<3
Kommentera inlägget här: