oneamongallstars.blogg.se

Valt rätt?

Kategori: Just normal

Nu vet jag vad jag ska välja för gymnasiumval och det känns lite pirrigt.
Mitt första val blir naturvetenskap på balder och andra blir teknik eller hum, mitt andraval är jag lite osäker över.
Fast det känns som jag nästan inte behöver välja ett andrahandsval eftersom jag vet att jag har ganska så bra betyg x)
Fast det lät kanske lite skrytsamt :(
Men jag är ganska nöjd med mina betyg bara, så det känns ganska säkert ^^
Men om jag plötsligt blir helt osäker och onöjd med mitt val så har jag en chans att välja om i april, tror jag det var.
Så ikväll ska jag jag i alla fall göra mitt gymnasiumval och jag hoppas jag gör rätt beslut.
Snart börjar vuxenlivet och jag ska kunna ta mitt ansvar<3
Ja, det känns jobbigt men jag kan inte direkt stoppa tiden xD
Så nu ska jag kunna ta mig själv i kragen och det ska jag klara!
Jag är stark och jag blir bara starkare, så det SKA gå bra! ;)
Ja, det var mina tankar just nu.
Kram!//Malin<3
Kommentera inlägget här: