oneamongallstars.blogg.se

Hur filmkvällen var :)

Kategori: Just normal

Jo, kvällen igår blev riktigt mysig :)
Vi såg Taken som jag aldrig sett förut^^

Skådespelaren är riktigt badass, jag gillar honom riktigt mycket^^
Han gör sin roll riktigt bra.
Sen såg vi step up revolution :)

Den va faktiskt bra den med :O
Jag har inte sett en dans film på evigheter så förvånande nog så va den ganska cool^^
Det kändes som man fick se killens magrutor hela tiden så om man gillar sådant så ska man väl se denna film x)
haha.
Började se black butler igår också.
Så jag har väl nördat bara en massa :$
Blir antagligen mer ikväll då min braiga vän kommer c:
Så iiii :D


Black butler är underbar hitills :)
Gillar så många i serien ännu så vi får väl se vem som blir min favorit karaktär och så ^^
Sen kanske jag blir tokig på någon men men ;)
Det var väl allt just nu^^
Kraaam!//Malin<3

Kommentera inlägget här: