oneamongallstars.blogg.se

Massa på en och samma gång ;)

Kategori: Just normal

Jag har varit ganska upptagen och borta från datorn eftersom jag sommarjobbar, staplar ved och hjälper till med huset.
Det går ritkigt bra med huset men det krävs ju verkligen en massa energi så familjen börjar väl bli ganska slut och trötta :/
Men det går framåt sakta men säkert och jag längtar tills det blir att designa huset och bygga inomhus mer :)
Grunden håller vi på med just nu så jaa :)
Och då jag äntligen fått vila så har jag sett film och på serier ex. games of thrones!

En av dom bästa serierna jag sett/ser :D
Är bara så himla upprörd på slutet av säsong 3, vill inte se nå mer just nu.
Är så himla besviken!!!!!!
(alla mina favoriter dör T.T)
Jag rekomenderar den serien verkligen men just nu gör jag inte det för jag är så sur -.-

Har också sett en massa adventure time^^
Det är väl vad jag gör med min pojkvän på kvällarna och se film.
Vi har också spelat portal :)

Ikväll så ska jag ha filkväll med min gamla klasskamrat och sommarjobbs kamrat (ganska förvånad över det faktiskt eftersom vi va inte med varandra förut)
Får se hur den kvällen blir men troligen bra och kul :)

Har förressten också kommit in på Teknik och Design (gymnsaiet) på balder :)
Oj så taggad man är förutom att jag inte alls vet vilka som kommer gå med mig D:
Det hade varit roligare att känna eller veta en människa som ska gå samma linje som jag, så det skulle kännas lite tryggare ;)
Sådär en människa man kanske kan fråga saker om man inte vet vad man håller på med eller kunna va med, ja skitsamma :)
Jag klarar mig bra.

Kommer nog bli mer aktiv på datorn, ska skriva mer och rolla :)
Ha blivit en massa manga och anime sugen igen så jag varnar om att jag kommer nörda en massa stuff.
En vän kommer till mig imorgon också så jag är nog egentligen ganska så taggad :D
Oj vad mycket svamel det blev :$
Men ha en bra kväll!
Kram//Malin :)
Kommentera inlägget här: