oneamongallstars.blogg.se

Dag 2 i Stockholm ;)

Kategori: Magi

Dagen började med att vi skulle fara och titta på hur ännu en kusin bor :)
Vi åkte pendeltåg och buss dit^^
En timme utanför Stockholm blev det.
Här tog vi bussen dit^^
Efter denna väg var det fullt med sniglar! :D
Dom var jätte söööööta<3
Kolla så söööt :D

Denna var ännu sötare för den äter på ett löv .w.<3
Ge mig den!
Den är så söt^^<3
Fast jag skulle aldrig kunna hålla den i handen...
Sen blev det gamla stan! :)
Det blev mitt favorit ställe i Stockholm vilket är kanske uppenbart!<3
Detta blev min favorit affär dag 2 eftersom det var här jag köpte min skolavslutnings klänning^^
Vilket är faktiskt den gråa som står utanför affären x)
Affären hette sol och måne :)
Denna affär vad underbar också x3<3
Köpte en polkagris klubba som hade formen som ett hjärta :)
Jag köpte också chokladkola till min pappa^^

Här åt vi och det var det godaste vi åt under dom tre dagarna^^
Detta va det jag åt :)
Pasta med tomatsås, körbärstomater, mozzarela och basilka!<3
Det va väldigt gott och värt veranda öre, tycker då jag ^^
Sen for vi och tittade på slottet<3
Dock bara utsidan på det :/
Så det var synd att missa :P
Det var coolt att stå där i alla fall.
Jag menar, det är ett slott förutom att jag hade tänkt mig att slottet skulle ha torn och sådant :P
Men det va ganska platt eller vad man ska kalla det :/
Tyckte verkligen detta stängsel va gulligt eftersom det var full med lås på det :)
Lås med par och så :O
Eller jag :$

Sen hälsade två gräsänder på då vi satt i en park för att vila.
Dom var jätte söta :)<3
Dom ställde sig ungefär en halv meter från våra ben hela tiden så dom var verkligen inte rädda för människor :O
Ganska coolt ändå^^

Sen gick vi på stan och fikade på Ålhens tror jag? :$
Så då fick man se det som är på bilden x)
Det är ganska så enormt och det va långt ner till marken D:

Sen for vi hem och på väg dit så såg jag denna finna klocka :O
En sån klocka vill jag ha x)
Säger vi som.
Ja det var dag 2 i Stockholm^^
Kram//Malin<3




Kommentera inlägget här: