oneamongallstars.blogg.se

Hejdå Furuskolan!

Kategori: Magi

Ja äntligen har jag gått ut grundskolan och det är en av det bästa som har hänt mig^^
Jag tror inte många förstår vilken känsla det är att äntligen få slippa den skolan som jag fick gå på. 
Grundskolan har varit... extremt hemsk.
Den har varit ond, tråkig, sorglig men med några fina och bra stunder :P
Men dom fina och bra stunderna har varit få, dock fanns det ganska gått om dom i 9an annars sög allt :P
Jag är helt enkelt väldigt nöjd och längtar extremt mycket till gymnasiet vilket blir min nya start på framtiden :)
Då kanske jag får riktiga vänner och slipper mobbning ^^
Eller det får jag väl förhoppningsvis och jag längtar galet mycket! 
Jag är som sagt så himla nyfiken på vad som kommer hända^^
Sen så ska vi försöka göra huset beboligt så allt kommer bli perfekt, ny skola, nya vänner, nytt samhälle, nya människor, nytt hus vilket blir ett helt nytt liv :D
Jag kommer bo närmare min pojkvän och stan också så det är verkligen peeeeeerfekt! :)
Jag kommer kunna träffa mina gamla vänner lättare också, så det känns som allt kommer bli helt enkelt mycket bättre^^
Så oooooooh vad jag längtar^^
Sen har jag fått sommarjobb så jag kommer tjäna pengar i sommar också^^
Så det är bara så underbart :)
Jag känner mig peppad och upptagen för jag ska hinna med så mycket i sommar^^
Skolavslutningen var underbar, fick vara med min pojkvän och det var ganska kul att neka min klass att va med dom ;)
Fast det verkade som inte många i min klass ville hitta på något med varandra så, man märker kanske hur mycket man kommer "sakna" varandra ;)
Haha, jag är glad att få slippa den skolan verkligen.
Den har inte gett mig mycket.
Kunskap och en början på en utbildning kanske men inte mycket mer ;)
Det andra som den skolan har gett mig är dåligt självförtroende, hat och självmordstankar.
Mobbningen var väl nästan det värsta förutom att jag tycker det var värre att personalen/lärarna och mina vänner inte brydde sig eller vågade helt enkelt inte göra ett skit.
Gått om ovänner och hat tar jag med mig från grundskolan.
Men jag har lärt mig att aldrig ge upp och vara mig själv oavsett vad som händer men det lärde jag mig själv, som med det mesta på skolan.
Tack, Furuskolan för det även fast det egentligen inte mycket att säga tack till!
Tack, Malin för du fortfarande står här!
Det ska jag alltid göra//Malin:)
Kommentera inlägget här: