oneamongallstars.blogg.se

Mitt sportlov och min älsklings födelsedag<3

Kategori:

Kanske ska säga ursäkt för jag inte skrivit någonting under lovet.
Det har varit så mycket så man glömt bort datorn vilket är ganska bra egentligen ;)
Men jag kan ju berätta lite kort om lovet^^
Fredagen då det blev lov, blev jag bjuden på middag av August med levande ljus och trevlig musik<3
Det var jätte fint, romantiskt, trevligt och väldigt mysigt!<3
August var också uppklädd och väldigt snygg så det kändes väldigt speciellt<3
Den fredagen var det 10månader tillsammans och det är så overkligt bra^^
Jag är då väldigt glad även fast jag kan erkänna att det kommit lite tårar under lovet också men nu är det bra hur som helst^^
Jag har också gått på stan, kört skoter, badat på badhus, bakat i bagarstugan, gått promenader, spelat rollspel, spelat på dator, myst, sätt en massa film, bakat limpa och varit med min och Augusts familj och framför allt varit med August, faktiskt varje dag under lovet :D<3
Det var väl mitt lov tror jag och jag är väldigt nöjd med det.
Under påsklovet ska jag följa August och hans familj till deras stuga och det längtar jag mycket till<3
Nu vet jag nog inte så mycket mer, jo min pojkvän fyller 16år idag så jag ska fara dit efter skolan och ge honom några presenter :)
Kan berätta sen vad han fått för jag vill inte riskera att han läser min blogg och ser vad jag ska ge honom x)<3
Så jag längtar till ikväll och känner mig väldigt taggad<3
Det var väl allt för mig nu<3
Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: