oneamongallstars.blogg.se

Varför jag tror på sannkärlek<3

Kategori: Tankar och åsikter

Jag tror på sannkärlek mest för att mina föräldrar har berättat om det och sagt hur det är.
Visst min mamma har väl sagt mest om det, men det är otroligt enligt mig hur som helst.
Mamma och pappa träffades då hon var 20 eller 21 och min pappa var 15år<3
Mamma sa att han kändes speciell direkt och dom har hållit ihop sen dess vilket är några/många år^^
Man känner sig som stolt när man tänker på det för det känns som dom verkligen kommer vara ihop hela livet.
Mamma sa till mig att du kommer känna direkt då du träffat den rätta för det gjorde jag i alla fall. 
Något sånt i alla fall:$<3
Men jag tror på det för dom har varit ihop sen pappa var 15 och självklart att dom bråkat och varit med om svåra saker och dom fick barn ihop tidigt, men dom har inte gjort slut eller gett upp för det<3
Och det ha visat att kärlek kan klara av allt, känns det som.
Även fast jobbiga saker har hänt så ha dom fixat det och det tycker jag är väldigt starkt och fint<3
Ett sådant förhållande vill jag ha, att man klarar allt med varandra och älskar varandra ovasett vad, det tycker jag visar sann kärlek<3
Liksom igenom vått och torrt<3
Det är mäktigt tycker då jag och självklart så är dom två förebilder för mig<3
Jag älskar mina föräldrar och jag är stolt<3
Nu får ni ha en bra dag<3
Kram!/Malin<3
Kommentera inlägget här: