oneamongallstars.blogg.se

Bli redo för Stockholm:)

Kategori: Mjum style

Idag gör jag mig redo för att packa och fara till Stockholm.
Det är första gången någonsin så det känns väl spännande och så eftersom så många andra har varit där och inte jag.
Folk har pratat om sådant sedan jag gick i 3an och jag var en av dom som aldrig varit där eller utomlands, jag har varit i Norge och det har inte varit så mycket att skryta om.
Så det känns ganska kul antar jag :)
Ska fara dit med min mormor och så kommer jag träffa några kusiner då också :)
Ska försöka hitta min skolavslutnings klänning då<3
Ska hitta något snyggt till dom här underbara skorna som jag kommer ha^^
Har lånat dom av syrran<3
Så jag hoppas det finns snygga saker i Stockholm^^
Ja, nu ska jag fokucera på att packa och se glee sen ikväll^^
Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: