oneamongallstars.blogg.se

En explosion av energi och känslor! :)

Kategori: Tankar och åsikter

Jag tänker först säga att jag varken bytt klass eller linje, även fast jag kanske har berättat det redan xD
För säkerhetsskull säger jag det så folk får veta det.
Och det jag tänker skriva om nu är... Cecilia :D

Jag har äntligen fått träffa och vara med henne och vi pratade och pratade tills min hals blev alldeles torr xD
Det var så otroligt kul^^
Vi pratade verkligen från saker till himmel och jord.
Det var verkligen som vi alltid har känt varandra, verkligen som att vi hade känt varandra hela livet.
Det kändes verkligen så^^

Jag kanske ska berätta vem Cecilia är :$
Ja, det är mina föräldrars gamla kompis, hon är alltså nåååågra år äldre än mig och varför vi känner varandra som vi gör nu, beror på min och hennes blogg (självklart har jag träffat henne med mina föräldrar men då har det varit för hon var med dom xD)
Det är så otroligt coolt!
Mena hur vanligt är det att ha en kompis/bra vän som är samålder med sin pappa? ;)
Det är as ballt xD

Men saken är att hon har som funnits hela tiden efter jag startade min blogg för första gången och att vi äntligen ses för att prata, shit alltså!
Det var så fantastiskt kul ^^
Vi ska snart ses igen också:)
Och det som blev så himla kul, vi pratade bara hela tiden, det var så naturligt^^
Inget akward någonstans fast jag skulle inte förstå om det hade varit det heller xD
Ne, men oj säger jag bara!

Känns så otroligt awesome^^
Saken är ju inte bara det.
Det känns som hon känner mig som ingen annan gör även fast mina föräldrar, familj och pojkvän finns där, självklart känner dom mig från knopp till tå.
Hon förstår mig, hon förstår mina tankar och jag tror jag förstår henne också<3

Hon finns alltid då jag behöver en kick, energi kick!
Hon peppar mig så otroligt mycket och finns där hela tiden även fast vi inte träffas så mycket ^^
Vi har skrivit en massa massa meddelanden, ibland har det tagit ett tag mellan alla gånger men vi skickar lite då och då, läser varandras bloggar ganska mycket också antar jag ^^
Detta är en riktigt viktig relation för mig, det känns verkligen.

Detta känns som en vän för livet<3
Något som känns lite synd är att jag inte fått lära känna henne från ungdom, hur ballt hade inte det varit?! :D

Jag måste bara berätta lite kort om en känsla jag brukar få när jag är arg men får inte ut ilskan eller då jag har så himla mycket blandade känslor inom mig som vill ut.
Jag skakar inombords, det är som man startar en motor men kan inte köra iväg, det tar stop.
När jag är arg är det jobbigast men när jag har blandade känslor är det lugnare.
Det är både en bra och en dålig känsla antar jag xD
Och darrandet går som efter min strupe och ner i magsäcken, det är hur mysko som helst.
När jag är över uppspelt kan det hända också och det fick jag idag då jag snackade med Cecilia ^^

Och det var ju inte en känsla man kände!
Det var så mycket som vi prata om, saker som betyder något och inte bara vädret utanför.
Det var helt klart det bästa samtalet jag har haft på länge och ingen fattar hur himla taggad jag är efter att få träffa henne igen^^
Vi pratar verkligen om allt med varandra och det känns så bra!

Det är som jag bearbetar allt som har hänt då jag snackar med henne och jag får verkligen prata av mig.
När jag snackar med henne förstår jag alltid vem jag är och vad jag gör och varför.
Det är som hon peppar mig och försöker hjälpa mig till mina drömmar i livet.
Det är så svårt att förklara!
Men jag fattar verkligen vem jag är då jag snackar henne.
Det känns som vi sätter oss ner och beundrar varandra för vem vi är och vad som hänt^^

Ja, det är så himla svårt att förklara^^
Det är verkligen något speciellt:)
Det känns verkligen som vi alltid har känt varandra och som vi alltid varit bra vänner :)

Jag har inte skrivit ett sådant här inlägg på länge, kanske för jag inte varit så himla inspererad men nu känns det magiskt!
Har världens underbaraste kick med energier och känslor som måste ut och skrivas om ^^
Jag hoppas jag kommer skriva mer snart :)

Har haft en perfekt fredag nu, först underbara Cecilia och nu min pojkvän^^
Vi har ätit god mat och ska se film, äta mums glass och kramas :)))
Ja, helt perfekt! <3
Föressten!!!
(Cecilias blogg^^)
http://www.svartnonsens.se/
Fan, vilken underbar fredag!!!!//Malin<3


KOMMENTARER:

  • Cecilia säger:
    2013-11-13 | 14:44:39

    Malin, nu fick du mig att gråta och dö en smula.
    På det allra bästa tänkbara sätt.
    Du är sannerligen helt fantastisk.
    Tack för alla ord om mig och om din och min vänskap.
    Jag känner precis samma som du.

    Kram. <3

    Svar: :DDDDDDPerfekt, helt perfekt bara!!! <3
    Tack själv^^<3
    KRAM! <3
    Malin Hällsten

Kommentera inlägget här: