oneamongallstars.blogg.se

Mycket som kommer i vägen.

Kategori: Just normal

Alltså oj vad jag har varit trött dom senaste dagarna.
Pluggande hit och dit, haft tre prov + tre-fyra andra saker som skulle göras (ex. uppsattser, läxa)
Usch, vad less och mycket saker det varit hela tiden.
Jag har velat göra så mycket mer också, det vill säga träna men jag har antingen pluggat eller varit för trött.
Jag kanske håller på att bli sjuk också för jag tål inte riktigt djuren så bra hos min pojkvän just nu och när jag är sjuk så förvärrar allergin, antar jag xD

Sen har en uppsatts tagit ganska hårt inom mig.
Det handlar om mat och hur djuren blir behandlade före vi äter dom osv. 
Det har tagit riktigt hårt på mig och jag känner mig ganska nere och ledsen :/
Tycker så synd om djuren som måste lida för att vi ska mätta våra magar.
Just nu vill jag bli vegitarian men eftersom det inte riktigt går för att mina föräldrar inte gillar det så går det inte riktigt.
Däremot kan jag äta vegitariskt på skolan och börja få "alla i mina familjer" att köpa lokal producerad och ekologisk mat :)

Då vet man om det blivit skött bättre om man ska säga så. 
Ja, jag ska nog lägga mig aldeless snart.
Jag ska försöka komma på en plan hur jag ska lägga upp alla julklappar så att det inte blir så dyrt för min del :)
Japp, får se om jag ska på hockey imorgon eller hur det nu blir :P

Godnatt//Malin<3
Kommentera inlägget här: