oneamongallstars.blogg.se

Inspirerande tankar, magi!

Kategori: Tankar och åsikter

Ja, jag ska först berätta en trist sak, jag kom inte in på ekonomi...
Sen ska jag säga en tokig sak som jag kommer ångra senare x)
Jag har varit vaken hela natten, alltså hela natten från klockan 11 på dagen igår :P
Men till saken är!

Jag har läst ut en bok igen<3
En underbar bok som fyller mig med känslor som är riktigt svåra att beskriva.
Det är magiskt, flytande och så himla lysande^^
Trodde inte att det skulle bli som en kick av energi!
Men boken gav mig verkligen den där extra energi känslan av hopp, kärlek och underbar och magisk framtid som man vill och hoppas man ska ha<3
Det är så himla mycket boken ger^^
Man vill inte att den ska ta slut för det första, man vill att det lyckliga slutet ska fortsätta som en underbar saga men nu måste jag hitta på den själv :)
Och stämmer väl igentligen?
Med livet? det är så mäktigt, fylld av liv och man vill inte att det ska ta slut (alla kanske inte tycker det...?)<3
Men åh!

Allt dett får mig att vilja skapa och utföra saker!
Vill inte missa det jag drömmer och drömt om
Det måste bli gjort
Alla mina tankar, nej..:
Alla mina livligaste fantasier.
Den där boken, bilderna, målningarna, resorna, historierna!
Det är så himla stor lista!<3
Det jag inser nu, jag måste verkligen starta nu<3

Inte bara ge upp, utföra och göra det jag kan!
Ta för mig och ge så mycket jag kan c:
Jag måste lyckas få ut magin som finns inom mig!
Vill göra så jäkla mycket!
Och jag tycker att fler ska försöka och inte bara gömma deras brinnande stjärna inom sig!
Kram//Malin

Ps. ska nog inte skriva nå mer innan jag bara svamlar och blir allt för virrig x)
Kommentera inlägget här: