oneamongallstars.blogg.se

Träning på min pojkvän och hans syster x)

Kategori: Utklädning/sminkning/masker

Ja, som tur var så har jag fått friheten eller vad ska man säga...fått sminka min pojkvän och hans syster x)
Jag älskar ju som sagt att sminka och klä ut mig så jag ska börja visa vad jag gör för framsteg och ja, vad som händer xD
Ja, jag har inte arbetat med latex förut och jag har bara sätt folk göra det på tv eller på youtube så detta är min första gång :)
Jag har som sagt gjort någon mysko smikning med något klet förut som jag inte vet vad det var men jag tror inte det var latex.
Det var svårt att arbeta med.
Hur som helst<3
Först ska jag skriva vad jag använde: Latex (OFC), ögonskuggor i olika färger(svart), lite hudfärg, PAPPER (toa papper) och en massa massa blod :D
Detta vet jag inte vad det blev men detta blev augusts systers högra kind.
Det ser inte alls mysigt ut så jag är ganska nöjd för att ha gjort det första gången xD
Detta blev hennes vänstra kind^^
Så ja, detta är hela sminkingen då.
Ja detta blev det med mina snygga pojkvän x))) <3
Jag hade tänkt göra en hel zombie sminkning men det blev mest bara klet på hans haka xD
Men jag tror att det skulle blivit mycket bättre om jag hade sminkat hela hans ansikte, jag hade tänkt det.
Men då hade jag inte nog med smink (utrustning).
En bild lite närmare om man är lite nyfiken på detaljer eller vad man ska säga XD
Fast det kändes som jag inte var så noggrann egentligen x)
Men ja!
Detta var min första latex sminking^^
Känns som det blev lyckat för min första gång XD
Ja, godnatt<3
Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: