oneamongallstars.blogg.se

Allmänt om gymnasiet :)

Kategori: Just normal

Ja, den senaste tiden har jag ju bara haft fokus på skolan helt enkelt.
Mycket saker som man inte vill missa eller komma efter i, så jag är väl lite osocial för tillfället.
Jag gillar dom flesta lektioner faktiskt och det känns nog okej med det i alla fall.
Det enda som inte känns riktigt bra är väl själva klassen fast det blir nog bättre snart:)
Jag menar det har ju bara gått två veckor nu, så det tar nog ett tag innan alla kan va med varandra eller i alla fall hälsa till varandra(jag vet inte)
Jag vet inte om jag passar in på denna linje men jag tar väl reda på det snart.
Har mer läxor än vad jag hade i grundskolan redan förutom att jag hade inga läxor nästan i grundskolan xD
Så nu måste jag verkligen skärpa mig för jag vill ha bra betyg.

Och sen vill jag dela med mig av en helt fantastisk sak men jag kan inte säga något ännu.
Är så himla taggad och glad, så jag håller på att spricka. 
Måste ha lite mer pokerface och inte säga något men det är så svårt. 
Aa, men när jag får berätta ska jag berätta hela historien om det.
För det är en så stor sak, för mig<3
Jätte stor faktiskt :D
Allt för mig just nu i allla fall :)
Kram//Malin<3
Kommentera inlägget här: