oneamongallstars.blogg.se

Ett år närmare döden

Kategori: Just normal

Nu efter man fyllt år så känner man sig en aning piggare.
Solen börjar komma fram mer och mer.
Det blir varmare och sen ha man varit bortskämd och fått en massa saker.
Massa kläder från min farbror.
En peruk av min syster och bror.
Min pojkvän gav mig lite varierande saker, bland annat kläder och spel<3
Mamma och pappa fick jag pengar.
Det är väl det jag fått ^^
Så allting känns lite lättare nu antar jag.

Man vill sluta skolan så fort som möjligt just nu.
Det är tröttsamt och jobbigt att gå teknik ;)
Sen får vi väl se om jag kommer gå klart teknik eller inte.
Men jag kommer välja det som känns rätt för mig nu.
Ingen annan ska få välja åt mig denna gång :)

Sen så kanske jag kommer få sommar eller helgjobb vilket jag ser fram emot.
Dock vet jag självklart inte ännu men hitills har det låtit väldigt positivt. 
Just nu längtar jag otroligt mycket till sommarlovet, kanske en ny skola fast det jag längtar mest till är egentligen jag och min pojkväns 2års dag/halv års förlåvnings dag, och min systers bröllop.
Min systers bröllop ska ha fantasy/medeltids tema och jag ska vara lektant :O
Vi får väl se hur det kommer att gå x)

Ja, jag ska väl kanske försöka vara lite duktig nu och plugga.
Kram//Malin :3

KOMMENTARER:

  • Tora säger:
    2014-07-30 | 10:20:04
    Bloggadress: http://thegreattora.blogg.se

    Grattis till ännu ett år^^
    Coolt bröllop!

    Tack för dina fina ord btw, och jag tycker du är cool, awesome också!!<3
    De mesta kläder jag köper är sjukt rea:de ;) Jag r riktigt fattig egentligen

    Svar: Tack så mycket :)
    NAW :D
    Jaha då fattar jag :$
    Jag funderar alltid hur du får tag på alla kläder och man blir sjukt avis :)
    Malin Hällsten

Kommentera inlägget här: