oneamongallstars.blogg.se

Tiden går för fort för mina planer och tankar!

Kategori: Just normal

Tiden går så extremt fort men ändå väldigt segt.
Jag har massa saker jag vill göra och ibland hinner jag inte göra något av det jag planerat in på en vecka.
Jag funderar varför det blir så?
Har så mycket jag vill göra, har planer att baka till folk bland annat, måla också...
Och så blir inget av...

Idag har jag inget annat val än att plugga eftersom jag har matte prov imorgon vilket känns otroligt trist och jobbigt. 
Jag har inte ens hunnit läsa klart min favorit bok.
Sen har jag varit så otroligt trött och less men detta beror ju på att jag också varit sjuk.
NU har jag åkt på en förskyldning.
Det suger verkligen och jag var sjuk förra veckan och missade ganska så himla mycket lektioner då, så jag har nästan inget annat val än att vara på skolan, särskilt om jag vill klara matte provet. 

För tillfället, ja.
Jag är TRÖTT.
Jag ska sova, plugga och dricka te då jag kommer hem.
Förvånar mig inte om jag råkar sätta mig framför datorn för att spela :$
Jag håller verkligen på att bli beroende av wow.
World of warcraft.
Sitter och spelar nästan 5-6dagar i veckan nu.
Olika beronde på om man har lust.

Jag tycker det är ganska intressant hur det gått så fort för mig att bli så spelsugen.
Dom som kände mig för två-tre år sedan vet hur mycket jag hatade wow och nu spelar jag det xD
För mig är både älska och hata väldigt starka ord, så när jag säger dom orden så menar jag det verkligen.
Men i detta fall, för några år sedan.
Då kan jag ju inte ha hatat wow.
Men sådant kanske ändras med åren.
Man kanske börjar hata det mindre eller bry sig mindre om saken och så till slut så är man neutral till saker som man förut avskytt?
I mitt fall så slutade jag bry mig att wow existerade i min familj och det är kanske därför jag nu gillar det?
Största anledningen till att jag börja spela, är väl egentligen min pojkvän som blev så sugen på att spela då mina föräldrar och syskon ville att han skulle spela.
Så jag började spela igen för hans skull egentligen?
Fast det ledde ju till något bra eftersom nu spelar jag detta spel och tycker det är väldigt roande :P
Hmm...

Hur som helst så måste jag försöka börja fokucera på matte så jag klarar av provet imorgon.
Min trötta hjärna lär kanske lägga av men det är värt det om jag klarar det.
Ja, godnatt.
Eller jag menar ju självklart hejdå ;)
Tills nästa gång, KRAM!//Malin :)
Kommentera inlägget här: