oneamongallstars.blogg.se

Sådär skrivsugen före lektionen börjar :O

Kategori: Just normal

Det är väldigt intressant hur en dag kan ändras av bara någon kommentar.
Har inte skrivit på min blogg på ett tag.
Är ganska oinspirerad och slut.
Det är ganska stressigt påå skolan, mycket läxor och prov så jag hinner inte tänka på så mycket annat än sådant.

Som vissa kanske vill veta så ska jag ansöka till ekonomi och gå klart första året.
Så då OM jag vill till hösten så kan jag antingen fortsätta gå kvar eller byta till ekonomi.
Vad jag tycker just nu...Jaaa, känns trist att förlora ett år men det kanske blir mycket bättre och roligare på ekonomi + att dom betyg jag får på teknik, tar jag med mig så då kommer jag inte behöva gå på engelska, svenska och matte lektionerna första året på ekonomi, så då får jag väl mer fritid.
Men ja, jag vet inte om jag vill eftersom jag går redan en plugg linje... D:

Jag gör mig själv osäker hela tiden men ja, jag ska göra det som känns rätt i slutet av denna termin.
Det får helt enkelt duga duga då.

Dom kommentarerna jag blev glada över idag är från dom som kommenterat min blogg :)
Man får en extra kick liksom c:

Sen har jag nördat Sherlock(serien) igen.
Alla borde se denna serie, jag lova att den som ser den, ångrar sig inte :)
Och säsong 3 på Sherlock är gaaaaalen :)
Jag vill bara att John och Sherlock ska bli ihop som alla andra fanguuurls i guess? 
Idunno, det är as bra i alla fall.
Väcker gamla minnen då jag såg 1 och 2 säsongen med en kompis får ett bra tag sen :)  

Sen läser jag böcker ingen :O
Läser "Ung bög och jävligt kär" för tillfället, IGEN x)
Och jag har startat måla en del också, så lite saker har börjat komma igång bland allt rörigt.
Verkar som jag vill uppleva gamla minnen, boken, serien, spel för jag spelar wow igen också :$ 
Hoppsan i alla fall, ska väl plugga och försöka va duktig :)
Har lektion så hinner inte skriva eller nörda mig nå mer nu xD
Kram//Malin<3

KOMMENTARER:

  • Tora säger:
    2014-03-20 | 23:18:05
    Bloggadress: http://thegreattora.blogg.se

    Jag tror.. Definitivt... Att det är en av de bästa serier som gjorts!
    Älskar Sherlock!
    /Tora (rainbowtigerpaws-thegreattora)

    Svar: OMG! Jag håller verkligen med :D
    Games of thrones finns även med på min favoritlista :)
    Malin Hällsten

Kommentera inlägget här: