oneamongallstars.blogg.se

Början av första året på Teknik.

Kategori: Tankar och åsikter

Well... Jag har nu börjat år två på teknik programmet. Hittills verkar det hyfsat okej faktiskt. Jag har visserligen varit stressad av allt plugg som man redan fick första veckan men nu kanske jag kommer igång bättre än förut. Särskilt då jag känner att jag kommit till rätt klass?^^ Men jag hade en test vecka på ekonomi programmet som fick mig inse att det inte skulle ge mig ett smack vid tanken på vad jag klarat av på teknik. Det skulle ha varit bortkastade år för mig då. Det var väl det som fick mig att stanna på teknik. Jag kommer nog aldrig sluta känna att jag vill sluta på teknik men ändå stanna. Så jag ska helt enkelt plåga mig igenom två år till. Fast det kan ju bli kul också särskilt då jag fått veta att jag har kommit in på Balder showen igen :D Kanske en bra början? Sedan har jag ju nu fått börja med inriktnings valet vilket känns ganska kul. Det har faktiskt varit kul med arkitektur. Kreativt och det har jag väntat på nu, jätte länge! Sedan så har jag otroliga onsdagar och fredagar för då har jag en keramik kurs på Anderstorp. Då träffar jag alla mina gamla estet vänner och man börjar nästan alltid gråta av glädje då man träffar dom. Men tyvärr går jag inte gymnasiet för att ha kul... Går för kursernas skull i princip... Men dom dagarna är extremt uppiggande, man orkar med resten av dagen eftersom man fått så mycket energi från sina vänner. En riktig energi kick :) Nu ska jag kanske vara duktig med att plugga annars skriver väl jag bara hela kvällen xD Godnatt//Malin :)
Kommentera inlägget här: